Ferie slut…

I morgen starter hverdagen igen. Eller den er allerede lidt startet i dag… Jeg sidder i Aarhus med computeren og prøver at samle op. Min dag startede med træning efterfulgt af lækker brunch på mit yndlings spisested i Aarhus; Glad Mad som mange gange har vundet prisen for det bedste brunch sted i smilets by. Og ja, man kan sagtens spise brunch alene. Det er faktisk ganske dejligt at være sig selv engang imellem. Notesbogen lå dog ved min side, så jeg kunne kigge på kommende projekter og de ting jeg ikke nåede før ferien.

IMG_1207

Ferien har stået på en tur til Norge, hvor vi boede i den dejligste Hytte i Jondal. Her stod den på afslapning, vandretur, et smut til Bergen og lidt mere vandretur. Godt brugt i benene og masser af frisk luft. Nu kan man skrive Vikanuten og Trolltunga på CV’et! Norge har vanvittig flot natur, som man kun kan blive betaget af.

Uge 28 og 29 blev brugt på Ollerup med Familiehøjskole. Det var 2 gode uger, men de var også lidt hårde, da jeg var godt brugt i både fødder og krop efterfølgende. Jeg har haft de bedste instruktører med mig i begge uger, og dertil prøvede A også kræfter med instruktørrollen. Den klædte ham rigtig fint, og han synes det var sjovt! Fedt at kunne vise ham konceptet, så han ved hvad det drejer sig om. Og det er virkelig en dejlig måde at holde ferie på, hvis man har børn (tror jeg ;)). Alle børn bliver underholdt med fede aktiviter fra morgen til aften, mens de voksne dyrker mountain bike, svømning, kampsport, yoga, gymnastik, beachvolley og jeg kunne blive ved. Vi fik sågar børnene med på morgenmotion kl.7.00 i form af Pokémon-jagt 😉

I morgen starter et nyt semester på Ollerup med lærermøder og modtagelse af elever på søndag. Jeg har nu været på Gymnastikhøjskolen i 2 år. Tiden flyver synes jeg…men det er vel et faktum for alle. Efteråret bliver lidt kortere end normalt, da jeg skal på barsel. Spændende hvad jeg synes om den beskæftigelse… Håber I alle har haft en god sommer!

 

Skriv et svar

