Hvordan oplever vi?

Jeg oplever, at tiden går alt for hurtig! Det er nok en kliche, men en sandhed… Min tid er de sidste 2 måneder blevet brugt på arbejde! Og det er nødvendigt, når man starter et nyt sted. Dertil har der været ekstra opgaver, som planlægning af en tur til smukke Island! En opgave der tog lang tid, men hvor jeg også fik en masse igen. Arbejde, fritid, rejser osv. er fyldt med oplevelser. Men hvordan tager vi dem ind?

oplevelser

Mit arbejdsområde har på mange områder påvirket mig til at dokumentere oplevelser hele tiden. Eller skabe et billede af dem, så andre kan se og fornemme oplevelsen. På turen til Island fik jeg et indblik i, hvordan vores generation og de nye generationer oplever. Vi skaber vores oplevelser gennem et billede eller en status på et socialt medie til omverdenen. Hvis oplevelsen ikke er online, så har man ikke oplevet det. I dag er det lige så vigtigt, at dokumentere oplevelsen i det øjeblik den sker…det er underligt! Det er skarpt sat op men måske en sandhed. Wifi kan blive en afhængighed…og en stressfaktor, hvis det ikke er tilgængeligt!

Jeg deler mine oplevelser med jer! Hvorfor…? Er der nogen der spørger. Jamen fordi jeg godt kan lide at fortælle, skrive, vise eller illustrere, hvad jeg har på hjertet, og hvad jeg laver. Jeg tænker det som en form for networking. Jeg deler det, jeg har lyst til. Folk læser det, de har lyst til. Det er en slags dagbog. Eller en måde for mig at reflektere og slappe af. At skrive en blog får mig til at tænke over forskellige ting…det sætter en proces igang.

Skriv et svar

