Tosomhed

A og jeg har fat i hverdagen igen. Nu kører toget med en ihærdig specialeskrivende og dygtig økonom samt en udforskende højskoleunderviser og kreativ PR-medarbejder, som prøver at få livet til at hænge sammen. Forsinkelser rammes vi nogle gange af, men der arbejder vi på at blive bedre! Derimod er køreplanen fastlagt, og vi håber, at den holder hele vejen, selvom der er langt imellem Sydfyn og Aarhus…

lise & a

Her i august måned har vi været gæster ved 2 fantastiske bryllupper, og det har fået mig til at tænke lidt over konceptet. Alle ønsker vel i højere grad at fejre kærligheden, men på hvilken måde kan jo variere. Efter selv at blive gift og overværet to dejlige veninder, der er blevet det, bliver man igen bekræftet i, at det er et fantastisk koncept. Jo…det koster penge, alt afhængig af, hvordan man slår det op. Men selve dagen, festen, talerne og samværet med familie samt venner er alle pengene værd! Jeg håber, at mange af vores venner skal giftes, og at de gør det på nøjagtig deres måde. STOR TAK til både Mikkel & Marianne samt Thea & Danny for at ville fejre kærligheden sammen med os…

foto 1    foto 3-2

Bryllup har også fået mig til at tænke over, hvor vigtig tosomheden er (i hvert fald for mig), og hvor meget man skal værdsætte den. Ikke alle finder den rette at leve livet sammen med, så man skal være taknemmelig, når man har fundet den 😉

A og jeg kom aldrig på den bryllupsrejse, så nu har vi besluttet at besøge en kær ven i Caribien til februar, og derfra rejse videre til Ecuador og Galapagos. Det bliver helt fantastisk, og vi glæder os meget. Derfor skal jeg også igang med at få lavet den rejseside herinde, som jeg har snakket om før, så man kan mindes alle de dejlige rejser!

Skriv et svar

