En hyldest

Jeg havde egentlig tænkt, at starten på dette blog-indlæg ville være præget af den negative tone, da livet som jobsøgende er noget…ja…der findes mange ord! MEN jeg har det jo egentlig meget godt, så lad os fokusere på det positive. Derfor dedikerer jeg dette indlæg til det flotte, seje, flittige, smukke og fantastiske jeg kender til eller mindes!

Lad os starte med A, som lige nu sidder på Handelshøjskolens bibliotek og læser til eksamen. Vanvittig mange weekender og aftener bruger han på studiet ved siden af jobbet hos Danske Commodities. Til januar fejrer vi afslutningen på 5 1/2 års slid – det bliver helt klart en stor dag. Du er sej A!

Japan 2010 416

Når A ikke lige sidder med hovedet i bøgerne ser vi House of Cards (netflix). Her optræder en kvinde, hvis stil jeg er blevet meget fascineret af – Claire Underwood.

robin1 House of Cards -- Pictured: Robin Wright robin2

Måske kan I kende hende fra Forrest Gump?! Nå, men hun har altid sådan noget stilfuldt tøj på. Måske ikke lige en garderobe der passer til livet som efterskolelærer, men skulle jeg på et tidspunkt befinde mig i en karriere som “business-communication-woman”, så vil jeg lade mig inspirere af denne stil. I kan se flere billeder ved at google Robin Wright.

Lige nu er ordet bryllup et omdrejningspunkt på mange måder. Jeg deltager i polterabend, gæster et kobberbryllup, leder efter de perfekte outfits til august og har fornøjelsen af selv at tænke tilbage til min egen “bryllupstid”. Her er et dejligt minde fra køreturen til kirken sammen med en flok af de sødeste og smukkeste fra Aarhus…

foto-12

I går, da vi var til kobberbryllup ved min dejlige svigerfamilie, var vi sammen med en masse børn. Alle er de særligt dygtige – især indenfor gymnastik. De bruger utrolig mange timer på at træne, og det bærer selvfølgelig frugt. Min svigerindes søster har en søn, som er meget dygtig til fodbold, og snart begynder han at tjene penge på det. Det fik mig til at tænke på, at det jo egentlig er lidt snyd. Hvorfor er der penge i fodbold og ikke i gymnastik? I denne weekend kunne man f.eks. opleve et hav af dygtige mennesker til Gymnastik DM i Odense, som har brugt mange timer på at træne…ja nok det meste af deres liv, men de får ikke en krone for det! De fortjener en hyldest 🙂

På denne tid sidste år havde jeg lige været i New York med min søster, og jeg var i fuld gang med at planlægge en tur til Kenya for Aarhus Rep. Hold (et udtaget gymnastikhold for drenge og piger). En tur jeg altid vil se tilbage på med stor fornøjelse…det var fedt! Og dejligt at få lov at dele den med gode venner, min far og A.

lisefoto far

Mit næste projekt skal være at lave en side herinde der hedder “Rejser”, hvor jeg fortæller og oploader billeder fra de mange fede rejser jeg har været på. Det giver et boost til humøret og en tur ned af memory lane!

Skriv et svar

