Tøj & Mad

Overskriften indeholder 2 elementer…for nogle mere centralt end for andre! Altså de er også vigtige for mig, men jeg vil ikke kalde mig selv hverken en modeblogger eller Mette Blomsterberg. Misforstå mig ikke – jeg går på mange måder op i begge dele, men det er nok ikke en spidskompetance.

Derfor vil jeg anbefale! Jeg elsker selv, når jeg bliver inspireret og finder nye steder, hvor folk blogger/skriver om emner, som jeg interesserer mig for. Lad mig starte med tøjet…

Sidste weekend var jeg i KBH. Jeg gik på strøget sammen med A, Jens, Kolla og lille Otto. Kolla stoppede ved en butik der hedder & Other Stories. Adressen er Amagertorv 29. De har virkelig mange fede ting, og så er det billigt. Jeg købte selv nedenstående kjole.

kjole kjole2

Til august skal jeg til to bryllupper, så jeg tænker, at jeg helt sikkert kan finde en kjole i denne butik. Jeg skal i hvert fald købe mere – det bliver nok online 😉

Indenfor kategorien tøj vælger jeg også lige at nævne Christina og badelma-badutski. Det er en fantastisk blog, som jeg kun for nylig er blevet bekendt med. Christina er gift med Jonas, min kollega på Bjergsnæs Efterskole, og hendes blog om kreativitet, liv og glæde inspirerer både til at sy og strikke tøj. Eller blot hvordan man nyder livet med 3 børn! Christina er også god til at dele madopskrifter.

Og på den måde vil jeg bevæge mig over i det med mad. Jeg laver det alt for lidt selv, men jeg holder meget af at spise det 🙂 En pige, som jeg gik på højskole med, har for nylig sammen med en veninde lavet Food Fools på Facebook. Der er rigtig mange fine og overskuelige opskrifter, som et væsen som mig godt kan overskue. Ofte giver jeg op, hvis jeg ser en opskrift, hvor noget skal stå natten over, eller der er alt for mange ingredienser i, som er besværlige at få fat i.

Lad mig slutte af med en madblog, hvor billederne sælger det hele…det ser både sundt og lækkert ud. Pigen bag blokken er Benedikte Capion, som jeg går på Ollerups Elitehold med. SUND MUMS hedder siden, hvor man kan finde opskrifter (og jeg citerer fra bloggen) “der på en eller anden måde ikke normalt indeholder eller prøver at erstatte gluten, mælk, sukker, gær, æg og hvide kartofler. Nogle gange er det hele pakken, andre gange er det én ting af gangen.” 

Jeg overvejer at lave bananmüesli…det lyder lækkert, og jeg er fan af müesli.

müesli

En tanke omkring “Tøj & Mad

Skriv et svar

