#vinterferie #vildmeddet #vigtigvidenligegyldiginfo

Vinterferien er startet…og i morgen kører vi til Zillertal – jeg skal på ski med min svigerfamilie. En årlig tradition som normalt finder sted i Norge, men denne gang skal vi prøve noget nyt. Jeg glæder mig, og føler mig forkælet over at skulle på skitur nummer 2 i Østrig! Nu med nye ski og støvler…

ski

Vild OD-dag forresten – det var SÅ fedt at være på gulvet! Jeg holder især af gåturen fra opvarmningen i OD-hallen og ned til ID-hallen, hvor man allerede i tunnelen kan fornemme stemningen i ID. Man træder ind i hallen og går straks om bag tribunen, for at finde opvisningstøj frem. Ind imellem kigger man op, og får hurtigt en fornemmelse af, at tribunen er proppet med mennesker. Og straks indtræder nervøsiteten! Dertil kommer øjeblikket, hvor vi træder ind på gulvet og opdager alle tilskuerne. Jeg er MEGET beæret over at stå der på gulvet med Ollerups Elitehold. Jeg smiler og prøver ihærdigt at overvinde nervøsiteten, som igen indtræder – og heldigvis for det! Den dag man ikke mærker den mere…ja…så er det nok tegn på at stoppe! Jeg oploader lige billeder og video fra dagen, når jeg har tid.

Vi er ved at lave ny hjemmeside på Bjergsnæs Efterskole…og i den forbindelse er det vigtigt at vurdere, hvad der er vigtig viden eller ligegyldig info!? Hvor skal der være video, billeder, tekst, hvor meget skal det fylde, og hvem er det vigtigt for – elever eller forældre? Spørgsmålene er mange og mulighederne endnu større, da vi kan få det, som vi vil! Hvad siger I? Gode råd modtages gerne 😉

ny cover

Skriv et svar

