Hjem til Aarhus

Januar tegner sig stadig fra en herlig side. Siden Østrig har jeg faktisk befundet mig godt i smilets by, som har dannet rammen om min første oplevelse med homemade Sushi. A og jeg havde bestemt os for, at vi skulle prøve kræfter med hjemmelavet sushi – KÆMPE succes hvis vi selv skal sige det 🙂

sushi

 

En stille og rolig weekend i Aarhus blev efterfulgt af en weekend på Ollerup…et sted jeg holder utrolig meget af! Træning sammen med Eliteholdet som sluttede af med opvisning i Aarhus til SHOW OFF – arrangeret af AGF Gymnastik. Efter sådan en dag, kommer man til at tænke på, hvor fantastisk det er, at vi har frivillige kræfter, som gider at bruge tid og kræfter på at arrangere sådan en god dag. TAK til AGF Gymnastik, som efter min mening er en super sej forening (tjek dem ud på Facebook)

fane lise

 

Man er altid glad efter en weekend på Ollerup, og heldigvis får jeg lov at vende tilbage allerede på fredag, da den berømte OD-dag er lige om hjørnet! (tjek video fra sidste år under gymnastik her på bloggen) Januar 2014 bliver altså rundet af på den bedst tænkelige måde. Jeg glæder mig til at stå i en propfyldt ID-hal med fanen i hånden efter en pisse fed opvisning!!!

Nå ja,…så var der jo håndboldfinalen! Lad os bare sige, at det var en hyggelig aften med dejlige mennesker i vores stue, og pizza fra Pepitos i Åbyhøj – kan anbefales 😉

foto-6

 

Skriv et svar

