Januar…

Så ramte vi 2014, og jeg har bestemt mig for at lave min egen blog.

Hvorfor kunne man have lyst til at spørge? Fordi jeg altid har haft lyst til at skrive dagbog, men aldrig har fået det gjort. Og fordi jeg elsker at læse andre blogs, da det inspirerer mig. Så måske kan jeg inspirere dig 🙂 Min blog er slet ikke færdig – jeg er først lige begyndt, og jeg glæder mig til at udvikle den. Indholdet er enkelt og til alle der holder af hverdagens drømme, hvor budskabet siger: “Lad ikke ikke livet komme i vejen for dine drømme”

Tilbage til januar måned, som jeg faktisk altid har haft lyst til at slette fra kalenderen. Hvad skal vi med den…? Den er ofte grå, kedelig og lidt trist. Nogle gange har den været eksamensramt, men den tid er heldigvis forbi. Faktisk har det vist sig, at denne januar er ret spændende…

Den 4. januar tog jeg på skitur med de dejlige elever og lærere fra Bjergsnæs Efterskole, hvor jeg arbejder. Vi var i Østrig – et lille sted der hedder Steinach am Brenner. Her boede vi på et hyggeligt Guest House, og jeg havde A med. Det var en dejlig uge, hvor vejret viste sig fra den bedste side, og jeg fik luftet mine nye skibriller. Vi fik sne den første dag og solskin de næste fire dage. Jeg var både på alpin og langrend – sidstnævnte sammen med A som lige har fået nye langrendsski samt tilbehør. Dermed blev denne januar kickstartet på den helt rigtige måde…

bjergsnæs ski

anders langrend 2014-01-06 10.38.07-2  2014-01-08 11.42.55-2 2014-01-08 08.56.56

Skriv et svar

